25 Ocak 2010 Pazartesi

Merhaba

Cookie Love, mutfakta harika kurabiyeler yaratan ve internet meraklısı iki arkadaşın, bu ilgilerini keyifli bir işe dönüştürme girişimleri sonucu bir Pazar günü doğdu.

İlk bakışta birbirleri ile çok alakalı görünmeyen kurabiye ve internet konularına olan ilgilerine daha fazla kayıtsız kalamayan, kurabiye aşığı bu ikilinin hayali; Taze ve %100 El Yapımı kurabiyeler üretmek ve bu lezzetleri sadece internet üzerinden herkese ulaştırabilmek.


Cookie Love Felsefesi:

Cookie Love’ın üretim felsefesi 3 temele dayanır;
  • Taze: Üretim kapasitesi kadar sipariş alır, sadece günlük taze üretim yapar.
  • Doğal : Kurabiye hamurunda kimyasal aromalar ve koruyucu maddeler kullanmaz.
  • El Yapımı: Tüm kurabiyeler tamamen elde üretilir ve elde dekore edilir. Yaratıcılık ve yenilik en önemli değerlerimizdir.

Cookie Love benimsemiş olduğu “Taze, Doğal ve %100 El Yapımı” üretim felsefesi ile; günümüzün "-mış gibi" pazarlama anlayışıyla sunulan "ev yapımı gibi” ürünlere; yapay tatların, koruyucu maddelerin kullanıldığı, "gerçek lezzetlerin unutulduğu" üretim anlayışına alternatif olmayı hedefliyor.

Eğlenceli ve leziz Cookie Love kurabiyelerini seçtiğiniz için teşekkür ederiz.